۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
کد : 24924-31655      تاریخ ایجاد : ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۱ شهريور   آخرین بروزرسانی : ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۱ شهريور    تعداد بازدید : 862
در راستای حفظ و ارتقاء سلامت عزاداران حسینی،

نشست توجیهی آموزشی ویژه دهیاران وشوراهای شهرستان زرند برگزار شد

با توجه به فرارسیدن ماه محرم و در راستای حفظ و ارتقاء سلامت عزاداران حسینی، جلسه آموزشی ویژه دهیاران و شوراهای شهرستان زرند برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان زرند، در ابتدای جلسه،  امیری مسئول واحد بهداشت محیط و حرفه ای  براهمیت و توجه بیشتر به مسائل بهسازی و بهداشتی محل های پخت و پزغذای عزاداران تاکید کرد.

در ادامه رئیس مرکز بهداشت ضمن بیان اهداف جلسه، راه های حفظ سلامت عزاداران با رعایت ایمنی مواد غذایی و آشامیدنی و خطرات بیوتروریسم را عنوان کرد.

 مهندس علوی از اداره گاز پیرامون مسائل ایمنی مربوط به گاز و مهندس علیرضایی از اداره دامپزشکی در خصوص بهداشت گوشت، بیماری تب کریمه کنگو، عدم کشتار غیرمجاز دام در معابر مطالبی بیان کردند.

در ادامه این نشست، بهاءالدینی کارشناس جامعه ایمن در خصوص پیشگیری از حوادث در این اماکن و مهندس عرب در خصوص توجه ویژه به رعایت بهداشت محیط و انجام غبارروبی اماکن مذهبی، بهداشت موادغذایی، بهداشت فردی در هنگام ورود به سفره، شرایط نگهداری مواد غذایی و دستورالعمل اجرایی قانون اصلاح ماده 13 در اینگونه مراکزآموزش های لازم را ارائه دادند.

 

 

 

 

 

 

IMG_2635
IMG_2636
IMG_2638
IMG_2650
IMG_2654
نظر شما :
captcha