۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
کد : 25281-31332      تاریخ ایجاد : ۱۳۹۸ شنبه ۱۹ مرداد   آخرین بروزرسانی : ۱۳۹۸ شنبه ۱۹ مرداد    تعداد بازدید : 1123
به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار می شود؛

بیستمین کنگره بین المللی میکروب شناسی ایران در کرمان

بیستمین کنگره بین المللی میکروب شناسی ایران به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کرمان 5 تا 7 شهریور ماه جاری برگزار می شود.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، این کنگره بین المللی با حضور میهمانان خارجی از کشورهای آلمان، ایتالیا و سازمان ملل در مجموعه فرهنگی ورزشی برق کرمان برگزار می شود.

 

دبیر اجرایی بیستمین کنگره بین المللی میکروب شناسی در این رابطه گفت: 750 نفر برای شرکت در این کنگره ثبت نام کرده اند که پیش بینی می شود حدود 600 نفر از اساتید و دانشجویان  از سراسر کشور در بیستمین کنگره شرکت کنند.

 

 دکتر داود کلانتر افزود: قرار است پروفسور "نابر" و پروفسور "هاتزل" از کشور آلمان و پروفسور "سچی" از کشور ایتالیا و "دنیل فیکس" از سازمان ملل در این کنگره حضور یابند.

 

وی ادامه داد: 210  نفر از اساتید دانشگاه علوم پزشکی کشور در کمیته علمی، کار بررسی مقالات ارسال شده به این کنگره را بر عهده دارند.

 

 به گفته وی 601 مقاله به وب سایت بیستمین کنگره بین المللی میکروب شناسی ارسال شده که از این تعداد 341 مقاله به صورت پوستر و 35 مقاله به صورت سخنرانی در روزهای برگزاری ارائه می شود.

 

 دکتر کلانتر گفت: تبادل نظر در مورد آخرین یافته های علمی در حیطه علم میکروب شناسی، مقاومت های دارویی، عفونت های بیمارستانی، روش های نوین تشخیص بیماری های عفونی، بیماری های مشترک انسان و دام، بررسی بیماری های عفونی و ظهور این بیماری ها در بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله از اهداف برگزاری این کنگره بین المللی است.

 

http://ismc.kmu.ac.ir/fa/

 

نظر شما :
captcha