۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
کد : 25282-31312      تاریخ ایجاد : ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱۷ مرداد   آخرین بروزرسانی : ۱۳۹۸ شنبه ۱۹ مرداد    تعداد بازدید : 745

نشست پرسنل مرکز بهداشت شهرستان کرمان با مدیرعامل موسسه خیریه یزدان،یار سلامت

مدیرعامل موسسه خیریه بیمارستانی یزدان یار سلامت، هدف از تاسیس این موسسه خیریه را کمک به بیماران نیازمند که توان مالی پرداخت هزینه های درمان بیمارستان خود را ندارند عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت شهرستان کرمان، این نشست  17 مرداد با حضور دکتر خاکساری مدیر عامل موسسه، دکتر ارسلان اسکندری رئیس مرکز بهداشت شهرستان کرمان و جمعی از پرسنل مرکز بهداشت برگزار شد.

مدیر عامل موسسه بیمارستانی یزدان، یارسلامت گفت: اعضاء تشکیل دهنده این موسسه از خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی کرمان می باشند که هدف آنها کمک به افرادی است که توان پرداخت هزینه های درمانی خود راندارند.

دکتر خاکساری در خصوص چگونگی فعالیت این موسسه گفت: کمک به این افراد بصورت غیر مستقیم می باشد، این افراد توسط مددکاری بیمارستان شناسایی و تائید می شوند و موسسه هزینه درمان را به حساب بیمارستان واریز می کند .

وی در خصوص نحوه ی جمع آوری کمک ها گفت: سایت یزدان یار سلامت فعال بوده و افراد می توانند با مراجعه به سایت در خصوص چگونکی فعالیت این موسسه و نحوه دریافت کمک ها که بصورت نقدی و غیر نقدی می باشد اطلاعات لازم را دریافت کنند .

وی  همچنین افزود: علاوه بر این سایت فرم هایی طراحی شده  که در اختیار افراد متقاضی قرارمی گیرد  بعضی از بیمارستان ها و نهادها اقدام به برپایی بازارچه خیریه کرده و سود حاصل از آن را به موسسه اختصاص می دهند.

دکتر خاکساری افزود: این موسسه تفاهم نامه هایی با بیمارستان ها و داروخانه ها جهت ارائه غیر مستقیم خدمات به افراد نیازمند منعقد کرده است.

 

 

1 (1)
1 (2)
1 (3)
1 (4)
1 (5)
نظر شما :
captcha