۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
کد : 27761-28924      تاریخ ایجاد : ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۰ خرداد   آخرین بروزرسانی : ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۱ خرداد    تعداد بازدید : 1009

اطلاعیه ثبت نام نهائی ضیافت اندیشه اساتید در مشهد مقدس

به گزارش روابط عمومی دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه به نقل از مرکز هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاهی دانشگاه، با توجه به پایان یافتن مهلت ثبت نام اولیه طرح ضیافت اندیشه اساتید و با توجه به افزایش متقاضیان برگزاری طرح ضیافت در مشهد مقدس نسبت به شهر کرمان، تصمیم به برگزاری طرح ضیافت اندیشه اساتید در قالب یک دوره آموزشی 16ساعته با موضوع اخلاق حرفه ای-سطح2 در مشهد مقدس شد.

 گفتنی است به منظور استفاده بیشتر از فضای معنوی حرم حضرت امام رضا علیه السلام، بخشی از ساعات آموزشی این دوره در شهر کرمان برگزار خواهد شد تا اساتید زمان مناسبتری برای زیارت در اختیار داشته باشند.

با توجه به استقبال گسترده اساتید نسبت به ظرفیت موجود برای اعزام به مشهد مقدس، اساتید محترم قبل از ورود به صفحه ثبت نام و نهایی کردن ثبت نام خود به نکات ذیل توجه نمایند:

1-اولویت شرکت با اساتیدی است که در ثبت نام اولیه، متقاضی برگزاری طرح ضیافت در شهر مشهد مقدس بوده اند و سریعتر نسبت به ثبت نام و تحویل فیش واریزی اقدام نمایند. سایر اساتید محترم که در ثبت نام اولیه شرکت نداشته اند مجاز به ثبت نام در این دوره از طرح نیستند.

2-در بین اساتید ثبت نامی متقاضی مشهد، اولویت با اساتیدی است که سال گذشته در طرح ضیافت اندیشه مشهد شرکت نکرده اند و اساتید محترم متقاضی که سال قبل در طرح ضیافت مشهد حضور داشته اند در صورتی می توانند نسبت به تکمیل ثبت نام اقدام نمایند که با پیامک، نسبت به اعلام ظرفیت تکمیل نشده از طرف مرکز هم اندیشی اساتید  به آنها اطلاع رسانی شود.

3-اساتید محترم اولویت دار فقط تا ساعت 12ظهر روز چهارشنبه 98/03/22 مهلت انجام ثبت نام نهائی در سایت و پرداخت هزینه ثبت نام را خواهند داشت. بعد از اتمام زمان اعلام شده ظرفیت تکمیل نشده به اساتیدی که متقاضی حضور در طرح ضیافت مشهد بوده و سال گذشته نیز حضور داشته اند اعلام خواهد شد.

4-مبلغ دریافتی به عنوان مشارکت اساتید در پرداخت هزینه اسکان، پذیرائی و برنامه های مشهد میباشد.

5-زمان شروع و پایان طرح ضیافت در مشهد مقدس به ترتیب روز پنج شنبه 98/04/20 و روز یکشنبه 98/04/23 خواهد بود. اساتید محترم شرکت کننده در طرح می بایست روز پنج شنبه مورخ 98/04/20 در محل هتل سی نور واقع در میدان 17شهریور شهر مشهد حضور داشته باشند.

6- هزینه ثبت نام اساتید هیئت علمی به میزان 300/000 تومان و هم چنین هزینه اسکان و پذیرائی همراهیان به ازای هر فرد بالای 6سال مبلغ810/000 تومان، به ازای افراد 6-3 سال مبلغ 465/000 تومان و افراد زیر 3سال نیز رایگان می باشد.

7- اساتید محترم می بایست با مراجعه به لینک ثبت نام که در انتهای همین خبر آمده است نسبت به ثبت نام نهائی و واریز هزینه های اعلامی به حساب شماره 2172343805008 نزد بانک ملی به نام ذیحسابی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و یا انجام حواله پایا به شماره شبا IR23 0170 0000 0217 2343 8050 08 اقدام نمایند و رسیدهای وجوه واریزی را به آدرس ایمیل hamandishikmu@gmail.com  ارسال و یا به صورت حضوری به دفتر نهاد مقام معظم رهبری واقع در سازمان مرکزی دانشگاه تحویل نمایند. اساتید محترم می بایست هزینه ثبت نام خود و همراهیان را بصورت فیش ­های مجزا به ازای هر فرد واریز نمایند.

8-لازم به ذکر است که با توجه به تقاضای زیاد اعضاء هیئت علمی مبنی بر شرکت در طرح ضیافت، مرکز هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاهی دانشگاه تلاش دارد تا یک دوره طرح ضیافت نیز در شهر کرمان برگزار نماید. اطلاعات تکمیلی در این خصوص متعاقبا اعلام خواهد شد.

برای ثبت نام اینجا کلیک کنید

http://reg2.ziafatasatid.nahad.ir/login.php

نظر شما :
captcha