۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
کد : 25281-27796      تاریخ ایجاد : ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۸ فروردين   تعداد بازدید : 1804

دیدار مسوولان دانشگاه علوم پزشکی کرمان با نماینده ولی فقیه در استان

مسوولان دانشگاه علوم پزشکی کرمان به مناسبت تبریک سال جدید با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با حجت الاسلام والمسلمین علیدادی دیدار کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در این دیدار از کاهش ۱۹ درصدی فوتی ناشی از حوادث ترافیکی استان کرمان در تعطیلات نوروزی (۲۷ اسفند ماه ۹۷ تا ۱۴ فروردین ماه ۹۸)امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
 دکتر حمید رضا رشیدی نژاد افزود:  طرح امداد سلامت نوروزی از ۲۵ اسفند ماه ۹۷ آغاز و تا ۱۷ فروردین ماه جاری ادامه داشت.
وی ادامه داد در این ایام ۵۵۰۰ عمل جراحی اورژانسی و غیر اورژانسی در مراکز درمانی انجام شد و ۱۸ هزار بازدید بهداشتی صورت گرفت.
مسوول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز در این دیدار گفت: در ایام نوروز امسال همانند سال های گذشته طرح ضیافت اندیشه اساتید در عتبات عالیات برگزار شد.
 حجت الاسلام والمسلمین دکتر عارفی افزود:در سال ۹۷، هشت  کاروان دانشجویی و ۴ کاروان اساتید از دانشگاه های استان کرمان به عتبات عالیات اعزام شدند.
نماینده ولی فقیه در استان کرمان نیز گفت: خدمت در عرصه پزشکی هم در نگاه دینی مورد توجه قرار گرفته  و هم مردم برای این نوع خدمت رسانی ها ارزش قائل هستند. 
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی از خدمات و فعالیت های حوزه سلامت در ایام نوروز قدردانی کرد.
IMG_9858
IMG_9856
IMG_9854
IMG_9851
IMG_9848
IMG_9844
نظر شما :
captcha