۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
کد : 24913-27621      تاریخ ایجاد : ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۳ اسفند   آخرین بروزرسانی : ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۳ اسفند    تعداد بازدید : 1610

نشست اطلاع رسانی و هم اندیشی نظام ارجاع الکترونیک برگزار شد

در راستای استقرار نظام ارجاع الکترونیک در شهرستانهای بافت، ارزوئیه چهارشنبه 22 اسفند ماه نشست اطلاع رسانی و هم اندیشی در شهرستان بافت برگزار شد

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه  این نشست به منظور استقرار نظام ارجاع الکترونیک در شهرستانهای بافت و ارزوئیه  و در راستای توجیه و تشریح نحوه اجرای این برنامه در سطح یک ( مراکز جامع سلامت ) سطح دو ( کلینیک تخصصی بیمارستانها ) و سطح سه ( کلینیک های فوق تخصصی ) با حضورمعاونان درمان  و بهداشتی دانشگاه ، مدیر درمان، مدیر آمار و فناوری سلامت و کارشناسان این حوزه در سالن شبکه بهداشت و درمان شهرستان بافت برگزارشد.

معاون درمان دانشگاه بر لزوم ارجاع  بیماران از طریق نرم افزارهای موجود، ارسال، دریافت بازخورد اطلاعات که خود در آینده نزدیک بخشی از پرونده الکترونیک سلامت هر شهروند خواهد بود تاکید کرد.

دکتر هاشمیان در ادامه در خصوص روند اجرای برنامه از تیرماه سال جاری تاکنون مطالبی را بیان کرد.

معاون بهداشتی دانشگاه گفت: ما هنوز در ابتدای کارهستیم و بایستی در این مسیر قرار بگیریم تا این طفل نوپا رشد کرده و به ایده ال نزدیک شود.

در ادامه کارشناسان حوزه های بهداشت و درمان آموزش های لازم را در خصوص نظام ارجاع الکترونیک از ابتدای ویزیت بیماران در سطح یک تا دریافت بازخورد را به شرکت کنندگان ارائه دادند.

 دکتر جعفری مدیر کل سازمان بیمه سلامت کرمان و مسئولان  شهرستان ارزوئیه از طریق ویدئو کنفرانس نیز در این نشست شرکت کردند.

 

 

 

نظر شما :
captcha